Прискорений розвиток IT-технологій і онлайн-сервісів зробило віддалений офіс повсякденною реальністю для невеликих фірм і великих компаній. Додаткову популярність цього методу роботи забезпечила необхідність залишатися вдома під час карантину. COVID-19 продовжує вносити корективи в наше життя, тому дистанційне виконання робочих обов'язків стає все більш затребуваним. Більш того, багато керівників усвідомили реальну вигоду від такого переходу:
- можливість приймати в постійний штат співробітників з віддалених регіонів країни. Це істотно розширює можливості вибору кваліфікації, рівня підготовки персоналу, адже зводить нанівець проблему територіального розташування;
- економити в покупці або оренді приміщення під офіс, його обслуговуванні, оплаті комунальних послуг і т.д;
- створити максимально комфортне середовище для команди, кожен учасник якої може працювати з будь-якої зручної точки, забезпеченої доступом до Інтернету. Для нього переведення офісу на віддалену роботу - це додаткова економія на поточних витратах (проїзд, ланч);
- віддалена взаємодія передбачає більш точне формулювання, структурування завдань, термінів їх виконання, що підвищує дисциплінованість, відповідальність кожного за свій фронт робіт.


Реалізувати всі ці переваги, направивши зекономлені ресурси на подальший розвиток, можливо тільки за умови грамотного переходу з попередньою підготовкою технічного забезпечення нових умов діяльності. Організацією цього аспекту можуть займатися штатні фахівці.
Якщо їх компетенції недостатньо, щоб налагодити повністю автоматизоване функціонування системи, врахувати всі нюанси, можна делегувати повноваження ІТ-аутсорсингу. Залучення сторонньої спеціалізованої компанії дозволяє швидше здійснити переведення співробітників на дистанційку, адже її кваліфіковані працівники швидше за все володіють на порядок більшим досвідом в даному питанні, ніж штатні IT-фахівці, вони знають, які типові складнощі виникають під час переходу і мають в арсеналі дієві алгоритми їх вирішення.
Перш за все необхідно забезпечити доступ кожного співробітника до внутрішніх інформаційних ресурсів компанії. Для цього часто не потрібні спеціалізовані програми для віддаленої роботи, досить мінімального інструментарію. Надання доступу можливо двома способами.
сховище
з маршрутизатора
через VPN
Крім доступу до основних ресурсів компанії, дистанційна робота потребує організації інших робочих процесів, серед яких спілкування в колективі, з клієнтами, постачальниками, контроль виконання поставлених завдань, адміністрування і т.д. Для реалізації цих цілей підійдуть такі інструменти:







Справитися з організацією віддаленого робочого процесу без досвіду і відповідної підготовки досить складно, тому залучення сторонніх спеціалізованих фахівців - оптимальний варіант. Компанія VOLL, яка спеціалізується на ІТ аутсорсингу і консалтингу, забезпечить простий, комфортний, швидкий і недорогий перехід на нову методику взаємодії з керівництвом, колегами, контрагентами, налаштує і допоможе освоїти новий встановлений софт. У наші завдання входить і подальша технічна підтримка співробітників на віддаленій роботі, що забезпечить злагоджену, безперебійну та ефективну діяльність компанії.
