text_header2
0 товаров
0грн

Комп'ютер або ноутбук не бачить мишу

Комп'ютер або ноутбук не бачить мишу
35229
0
18.03.2019 13:18

У цій інструкції докладно про те, чому не працює миша на комп'ютері з Windows і що робити, щоб це виправити.


Основні причини, через які не працює миша в Windows


Для початку про ті фактори, які найбільш часто виявляються причиною того, що не працює миша в Windows 10: вони порівняно прості в розпізнаванні та способи їх усунення.


Основними причинами, через які комп'ютер або ноутбук не бачить мишу бувають (далі всі вони будуть детально розглянуті)


  • Після оновлення системи (особливо Windows 8 і Windows 10) - проблеми з роботою драйверів USB контролерів, управлінням електроживленням.
  • Якщо це нова миша - проблеми з самої мишею, розташуванням приймача (для бездротової миші), її підключенням, роз'ємом на комп'ютері або ноутбуці.
  • Якщо миша не нова - випадково вийнятий кабель / приймач (перевірте, якщо ще не зробили) сіла батарея, зіпсований роз'єм або кабель миші (пошкодження внутрішніх контактів), підключення через USB-хаб або порти на передній панелі комп'ютера.
  • Якщо на комп'ютері змінювалася або ремонтувалася материнська плата - відключені роз'єми USB в BIOS, несправність роз'ємів, відсутність їх підключення до материнської плати (для USB роз'ємів на корпусі).
  • Якщо у вас якась особлива, страшенно наворочена миша, в теорії вона може вимагати спеціальних драйверів від виробника (хоча, як правило, базові функції працюють і без них).
  • Якщо мова йде про повністю робочої Bluetooth миші і ноутбуці - іноді причиною виявляється випадкове натискання клавіш Fn + режим польоту на клавіатурі, включення режиму «У літаку» (в області повідомлень) в Windows 10 і 8, що відключає Wi-Fi і Bluetooth.


Можливо, вже один з цих варіантів допоможе вам розібратися, в чому причина проблеми і виправити ситуацію. Якщо ж ні - пробуємо інші методи.


Що робити, якщо миша не працює або комп'ютер її не бачить


А тепер про те, що конкретно робити, якщо не працює миша в Windows (мова піде про дротових і бездротових мишок, але не про Bluetooth пристроях - для останніх переконайтеся, що модуль Bluetooth включений, батарея «ціла» і при необхідності спробуйте заново створити пару пристроїв - видалити мишу і приєднатися до неї знову).

Зламався комп'ютер?

Проведемо експертизу техніки і ПО, оцінимо компетентність ІТ-персоналу, виявимо проблеми та можливі ризики. Ви отримаєте об'єктивну інформацію про роботу вашої технічної служби, перелік заходів щодо оптимізації витрат і концепцію розвитку ІТ-інфраструктури

Для початку дуже прості і швидкі способи, що дозволяють з'ясувати, справа в самій миші або в системі:


  • Якщо є сумніви в працездатності самої миші (або її кабелі) - спробуйте перевірити її на іншому комп'ютері або ноутбуці (навіть якщо ще вчора вона працювала). При цьому важливий момент: світиться сенсор миші не говорить про її працездатності і про те, що з кабелем / роз'ємом все в порядку. Якщо у вас UEFI (BIOS) підтримує управління, спробуйте зайти в БІОС і перевірити, а чи працює мишу там. Якщо так, то з нею все в порядку - проблеми на рівні системи або драйверів.
  • Якщо миша підключена через USB-хаб, до роз'єму на передній панелі ПК або до роз'єму USB 3.0 (зазвичай синього кольору), спробуйте підключити її до задньої панелі комп'ютера, в ідеалі - до одного з перших портів USB 2.0 (зазвичай самі верхні). Аналогічно на ноутбуці - якщо підключена до USB 3.0, спробуйте підключити до USB 2.0.
  • Якщо перед появою проблеми ви підключили зовнішній жорсткий диск, принтер або ще щось по USB, спробуйте відключити цей пристрій (фізично), а потім перезавантажити комп'ютер.
  • Загляньте в диспетчер пристроїв Windows (запустити з клавіатури можна так: натиснути клавіші Win + R, ввести devmgmt.msc і натиснути Enter, для переміщення по пристроях можна один раз натиснути Tab, потім використовувати стрілки вниз і вгору, стрілка вправо, щоб відкрити розділ) . Подивіться, чи є там миша в розділі «Миші та інші вказівні пристрої» або «Пристрої HID», не вказані якісь помилки для неї. Зникає чи миша з диспетчера пристроїв при фізичному її відключенні від комп'ютера? (Деякі бездротові клавіатури можуть визначатися як клавіатура і миша, також як миша може визначатися тачпад - як у мене на скріншоті дві миші, одна з яких насправді клавіатура). Якщо не зникає або не бачить зовсім, то справа, ймовірно, в роз'ємі (непрацюючому або відключеному) або кабелі миші.



    • Також в диспетчері пристроїв можна спробувати видалити мишу (клавішею Delete), а потім в меню (для переходу в меню натисніть Alt) вибрати «Дія» - «Оновити конфігурацію устаткування», іноді це спрацьовує.
    • Якщо проблема виникла з бездротовою мишею, а її приймач підключений до комп'ютера на задній панелі, перевірте, а починає вона працювати, якщо піднести її ближче (так, щоб була пряма видимість) до приймача: досить часто буває так, що справа в поганому прийомі сигналу (в цьому випадку ще одна ознака - миша то працює, то ні - пропускає клацання, рухи).
    • Перевірте, чи є опції включення / відключення USB роз'ємів в БІОС, особливо якщо змінювалася материнська плата, скидався БІОС і т.п.



      Це основні методи, які можуть допомогти, коли справа не в Windows. Однак, нерідко буває так, що причина саме в неправильній роботі ОС або ж драйверів, часто зустрічається і після оновлень Windows 10 або 8.


      У цих випадках можуть допомогти такі методи:

      • Для Windows 10 і 8 (8.1) спробуйте відключити швидкий запуск, а потім виконати перезавантаження (саме перезавантаження, а не завершення роботи і включення) комп'ютера - це може допомогти.
      • Виконайте кроки з інструкції Збій запиту дескриптора пристрою (код 43), навіть якщо у вас немає таких кодів і невідомих пристроїв в диспетчері, помилок з кодом або повідомлень «USB обладнання не упізнано» - вони все одно можуть виявитися результативними.
      ІТ-аудит для Вашої компанії Проведемо експертизу техніки і ПО, оцінимо компетентність ІТ-персоналу, виявимо проблеми та можливі ризики. Ви отримаєте об'єктивну інформацію про роботу вашої технічної служби, перелік заходів щодо оптимізації витрат і концепцію розвитку ІТ-інфраструктури дізнатися більше

      Наші фахівці забезпечать комплексну підтримку інформаційно-технічної системи Вашої компанії. Перелік послуг включає:

      • Діагностику
      • Налаштування, налагодження, ремонт комп'ютерної техніки, серверного, мережевого устаткування
      • Забезпечення злагодженої роботи всіх елементів ІТ інфраструктури
      • Адміністрування корпоративних сервісів
      • Консультування персоналу.

      ІТ аутсорсинг від VOLL - це максимально вигідна пропозиція з можливістю отримати професійне обслуговування і високий рівень сервісу за доступною ціною.

      35229
      0
      18.03.2019 13:18
      Коментарі
      Залишити коментар